Mentorlus on oma olemuselt kogemuste vahetamine, kus oma valdkonnas vilunud ekspert toetab vähem kogenud turundaja või alustava ettevõtja arengut. Mentori ülesandeks on olla oma mentee jaoks kokkuleppeliselt olemas, suunata teda küsimuste esitamise või abi andmise kaudu parimate lahenduste juurde. Eesmärk on turundusasjades kogenud ja tipptasemel turundajate (nt endiste juhtide) teadmiste ärakasutamine mingi konkreetse ülesande lahendamiseks või turundajate arendamiseks. Mentorlusprogramm on suunatud spetsiifilise ja kõrget professionaalsust eeldava arenguvajaduse või -probleemi lahendamisele ning liigitub olemuselt meetodite hulka, kus toimub õppimine töötamise või tegevuse käigus (learning by doing).

Koostöö toimub töökesksete nõustamisvestluste vormis mentoriga kokkulepitud regulaarsusega. Koos seatakse eesmärgid, arutatakse läbi nii üksikasjad kui tegevussuunad, sõlmitakse kokkulepped ning vajadusel konsulteeritakse teiste konsultantidega, et panna paika teed ja vahendid, kuidas tulevikus asju paremini või efektiivsemalt teha.
Konsultatsioonidele või mentorlusele võib lisanduda individuaalõpe.

Juhile: Kas Su turundusinimene tubli ja tahad teda motiveerida? Miks mitte oma turundusjuhile ajutiselt palgata coach või mentor? Ta on väärt coach’i, kaasamõtlejat, kes aitab tal leida sisemist potentsiaali või mentorit, kes aitaks leida uusi turunduslahendusi. Võidate mõlemad!

Turundajale: Kas vajad enda kõrvale nõuandjat, kes aitab sul asju teise nurga alt näha, kes aitab sihte seada, kes aitab näha teisi võimalusi ja perspektiive? Kas tunned, et on vaja kellegagi rääkida; inimesega, kes saab asjadest aru ning aitab sind tekkinud „nõiaringist“ välja? Inimest, kellega jutt on täielikult konfidentsiaalne ja kes mõtleb sinuga kaasa ning aitab su arengule kaasa.