F-J

K-M

N-R

S-U

V-Ü

A-E

Call-to-action nupud on elemendid veebilehel, mis ärgitavad kasutajat tegevusele, nt ostu sooritamisele.

Elamusturundus (experience marketing, experiential marketing) on kliendikeskne ja holistiline elamuskogemuste strateegiline turundamine, mis võtab arvesse tarbija elamuste kognitiivset (teadmuslikku), afektiivset (emotsionaalset) ja konatiivset (käitumuslikku) hoiakuaspekti, mida tarbija kogeb brändiga kokkupuutest. Allikas: Siiri Same doktoritöö, lk 79.

F-J

Inbound turundus (inbound marketing) on nn vana viisi turundamise vastand, mille eesmärk on võimalikult kuluefektiivselt suurendada kodulehe külastusi, päringute arvu ja müügitulemusi.

K-M

Kaubamärk on graafiliselt kujutatav tähis, millega on võimalik eristada ühe isiku kaupa või teenust teise isiku identsest või samasse valdkonda kuuluvast kaubast või teenusest.

N-R

Riigi brändimine (country branding) on riigi brändi loomine, juhtimine ja kommunitseerumine selle elementide kaudu, mille eesmärk on eristuda, riiki reklaamida ja kaasa aidata riigi positiivse kuvandi kujunemisele või parendamisele (mis aitab tuua rohkem turiste, müüa tooteid välisturgudel, meelitada ligi investoreid jne). Allikas: Siiri Same doktoritöö, lk 79.

S-U

SEO (search engine optimisation) on protsess, kus veebileht muudetakse otsingumootorite (näiteks Google’i) jaoks teatud märksõnade abil nähtavamaks.

V-Ü

Word-of-mouth marketing (ehk WOM või WOMM) on suusõnaline turundus.

Valik linke turundusterminitele inglise keeles 

Ameerika Turundusorganisatsiooni sõnaraamat www.ama.org/resources/Pages/Dictionary.aspx
Marketing terms (koos viidetega) www.marketing-dictionary.org
Inbound marketing terms blog.hubspot.com/marketing/inbound-marketing-glossary-list
The Balance Glossary (pikad seletused) www.thebalance.com/marketing-terms-and-definitions-2295418