Koolitus = enamasti ühele ettevõttele korraldatav sisekoolitus. Koolitus on praktiline, tulemuslik ja interaktiivne; teadmised ja oskused omandatakse läbi praktiliste harjutuste.
Kes tellib? Koolituse tellija on enamasti turundaja, juht (kes vastutab turunduse eest), alustav ettevõtja, koolitus- või personalijuht.
Keskendume igapäevaste praktiliste turundusoskuste õpetamisele. Ettevõtte sisekoolitus aitab tõsta ettevõtte töötajate kompetentsust, (läbi parendusvajaduste leidmise) tõsta töö rahulolu ja parandada tulemusi ning inimestevahelisi suhteid. Eesmärk on tõsta Eesti turundajate taset varustades neid praktiliste teadmiste ja oskustega turunduse võtmevaldkondades.

Koolitustel kasutame lähtuvalt osalejate spetsiifilistest eesmärkidest ja arenguvajadustest interaktiivseid, tõhusaid ja vaheldusrikkaid meetodeid nagu arutelu, rühmatöö, üksteiselt õppimine, rollimängud, küsimustikud jt. Koolituse tulemuslikkusele aitab kaasa vaheldusrikkus sisaldades loovust ja mängulisust ergutavaid elemente. Õppimist soodustavas keskkonnas on võimalus tavapärasest rutiinist välja lülituda ja keskenduda uute teadmiste omandamisele ning kompetentside arendamisele nii füüsilises kui sotsiaalses mõttes nauditavas keskkonnas (nt koolitaja kodus). Koolitustel kasutame turunduse uuemaid tööriistu ja vahendeid, nt empaatiakaart, elamuspüramiid, väärtuspakkumise lõuend, SOAR-analüüs jt. Koolitame ise ja kaasame partnereid.

Koht: koolitus toimub grupis (ca 10 osalejat) kas Sinu ettevõttes kohapeal, renditud ruumides või koolitaja kodus.
Aeg: 8 akadeemilist tundi*. Koolitust on võimalik tellida osadena, nt kaks poolikut päeva 2×4 h. *Üks akad. tund = 45 minutit.

Milliseid koolitusi pakume

Meie koolitused võib jagada 6 põhiteema alla: turundus, ettevõtlus, coaching, müük, PR ja klienditeenindus.

Teemadest on fookuses: Äriplaani koostamise praktikum (või äriplaanist vaid turunduse osa), Turundusplaani ja strateegia koostamine, Turundus alustavale ettevõtjale, Ettevõtluskoolitus,  Brändi loomine ja juhtimine, Kohaturundus, Turundusaudit, Klienditeenindus, Elamusturundus, Kaubamärkide loomine ja õiguskaitse.
Teistest teemadest võib esile tuua: Alustava ettevõtja turundus- ja müügikoolitus, Strateegiline turundus, Väikese eelarvega turundus, Internetiturundus, Sisuturundus, Sotsiaalmeedia, Alustava ettevõtte brändi loomine, Kuidas muuta teenused elamuslikuks, Kodulehe loomine, Elamusdisain ja disainmõtlemine, Kliendi teekonna kaardistamine, Kuidas turundada (asu)kohti, Müügisuhtlus, Suhtekorraldus, Turunduse alused jne.
Oleme valmis koolitusi korraldama ka teistel haakuvatel teemadel. Palun anna meile teada, millist koolitust vajad.

Korraldame ka meeskonnakoolitusi, et eri valdkonna inimesed (nt müük, turundus, PR, tootearendus, tootmine) panustaksid ühiselt turundusse. Tihtilugu kuulatakse rohkem neutraalset inimest majast väljast.

Turundajale

Vajad värskendust igapäeva rutiini? Kas sinu meeskond pole ammu sõltumatu eksperdi kaasabil oma rõõmudest ja muredest rääkinud? Kas soovid, et Su meeskond võtaks aja maha ja vaataksime koos, mida paremini teha? Mis töötab ja mis mitte? Mida te teete hästi ja mis oskuseid on vaja juurde arendada või õppida?

Sisekoolitus on vajaduspõhine, lahendame Sinu ettevõtte spetsiifilisusest tulenevaid probleeme ja anname uusi teadmisi. Saad võimaluse korraldada koolitus endale sobival ajal ja kohas.

Alustavale ettevõtjale, äriplaani koostajale

Osale meie ettevõtluskoolitusel, mille käigus aitame koostada Sinu ettevõttele reaalse äriplaani.
Pakume praktilist äriplaani koostamise kursust koos põhjaliku turundusosaga (nt Äriplaani koostamine ja turundus). Selleks, et koolitus oleks tõhus, võiks grupis olla max 10 inimest. Koolitus toimub enamasti meie koolitusruumides (koolitaja kodus), kus on kõik vajalikud tingimused ja võimalus teha rühmatööd.
Lisaks pakume äriplaani hindamise teenust või plaani hindamist turunduslikust aspektist. Hindamise käigus teeme parandusettepanekuid ja anname soovitusi, mida äriplaanis muuta.

Kuidas aitame

Protsess: 1. Koolitusvajaduse väljaselgitamine, vajadusel koostöö koolitus- ja personalijuhiga. 2. Koolituseesmärkide püstitamine (ettevõtte strateegiast, probleemidest ja inimpotentsiaalist lähtuvalt). Kokkulepped esinejate ja teenusepakkujatega (ruum, toitlustus, tehnika). 3. Koolitusprogrammi väljatöötamine, mis seostab koolituse ettevõtte praktiliste probleemide lahendamisega (parim õppimine läbi reaalse tegevuse). Koolituse tutvustuse ja esitlusmaterjalide koostamine. 4. Koolituse* läbiviimine, mille raames leitakse erinevaid meetodeid kasutades probleemile lahendused ja edasised tegevussuunad. 5. Kokkuvõtte tegemine ja nõuanded (sh iseseisvaks õppimiseks). 6. Tagasiside küsimine, vajadusel hindamine. 7. Materjalide ja tänu saatmine. Tagasiside ja soovituse küsimine.
*Koolitused on 100% garantiiga. Kuna eesmärgiks on pakkuda koolitusi, mis loovad kliendi ettevõttele väärtust, anname „Raha tagasi“ garantii.